Gyakran Ismételt Kérdések
1. Mennyi idő amíg megérkezik a rendelésem? Raktáron vannak a termékek?
Raktáron található termékeinknél a kiszállítás 2-5 munkanap, a raktáron nem található, de rendelhető termékek szállítási határideje 5-15 munkanap.
2. Milyen méretet válasszak?
Az oldalunkon található mérettáblázatban választhatod ki a megfelelő méretet, az adatok a gyártó által megadott méretek, +/- 2,5cm eltérés előfordulhat.
Kérünk, hogy a helyes méretválasztáshoz mindig vedd figyelembe ezeket a centis adatokat.
Fontos a pontos méret? Keress minket elérhetőségeink bármelyikén és pontosan lemérjük számodra az adott terméket!
3. Rendelésnél elrontottam a méretet/darabszámot/címet, mit tehetek?
Ez esetben a lehető leghamarabb jelezd nekünk a problémát az info@redcatpolobolt.hu e-mail címen vagy a +3620 574-39-51-es telefonszámon, és segítünk a módosításban.
4. Leadtam a megrendelést, de utólag találtam még olyan terméket amit szeretnék megrendelni, hozzá lehet tenni?
Ha a rendelésedet már átadtuk kiszállításra, akkor plusz terméket már nem áll módunkban a csomagba tenni.
Ha még nem vitte el a futárcég a rendelésed, akkor természetesen szívesen segítünk, hogy kiegészíthesd a rendelésed.
Írj nekünk az info@redcatpolobolt.hu e-mail címre vagy keress minket a +3620 574-39-51-es telefonszámon, és a lehető leghamarabb válaszolunk a kéréseddel kapcsolatban.
5. Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási díjak 1200 Ft és 2100 Ft között mozognak, attól függ, hogy házhoz, postára vagy automatába kéred a csomagot és utánvétes vagy előreutalásos fizetési módot választasz.
Utánvétes fizetésnél a csomag átvételekor tudod kiegyenlíteni az ellenértéket készpénzzel vagy bankkártyával, automaták esetében kizárólag bankkártyával.
6. Ingyenes kiszállítás is van?
Igen, 40.000 Ft feletti megrendelés esetén a kiszállítás költégét mi álljuk.
7. A futárnak csak készpénzzel fizethetek?
Nem, a futárnál bankkártyás fizetésre is van lehetőség.
8. Mikor érkezik a csomagom?
5-15 munkanapon belül, általában 5-10 napba telik egy csomag megérkezése, néhány esetben ez lerövidülhet vagy meghosszabbodhat.
A futárszolgálat fog tájékoztatni a csomag érkezéséről.
9. Nem tudom átvenni a csomagot a megadott időpontban, mit tehetek?
Két alkalommal kísérli meg a futárszolgálat munkatársa a kiszállítást, ezt követően PostaPonton lesz lehetőséged átvenni a csomagot, erről külön értesítést küldenek majd.
10. Mi történik ha nem veszem át a csomagot/mégsem kérem a megrendelést?
Ha meggondolod magad a rendeléseddel kapcsolatban, azt a lehető leghamarabb jelezd nekünk, mielőtt még átadnánk a csomagot a futárszolgálatnak.
Ha már úton van rendelésed a futárszolgálat a cégünkkel fizetteti meg a szállítási díjat és a visszakézbesítési díjat, ebben az esetben a felmerülő költségeket áthárítjuk a megrendelőre és e-mailben értesítünk a további részletekről.
Ha nem veszed át a rendelésed, akkor újbóli utánvétes rendelést nem tudunk tőled elfogadni, a jövőben csak előreutalással tudsz tőlünk rendelni.
11. Nem lett jó a megrendelt termék mérete, mit tehetek?
Kérjük minden esetben vedd figyelembe a mérettáblázatot. Az adatok a gyártó által megadott méretek, +/- 2,5cm eltérés előfordulhat.
12. Nagyon tetszenek a megrendelt termékek, hol tudok a jövőben tájékozódni az újdonságokról?
- Iratkozz fel hírlevelünkre a főoldalon vagy keress minket Facebookon.